Tuesday, October 28, 2008

Anugerah Skrin TV3

Alhamdulillah..ada jugak pencalonan Erry Putra dalam anugerah skrin tahun ni.ye la,dalam drama bersiri Manjalara.Kepada peminat-peminat Erry semua,marilah menyokong Erry Putra.Menang atau kalah,tak ape.asalkan Erry Putra menunjukkan prestasi yang baik dalam lakonan,insyaAllah akan menang!

Ada ape2 yang cakapkan ke Erry Putra?Comment la di bawah :) Kata-kata semangat ke.ape ke.hehe...ataupun kalau nak bagi karangan panjang,malu orang nak bace,sila emelkan ke erryblog@gmail.com

Thursday, October 23, 2008

Kucing Erry & Jom Heboh Miri!

Nak tau tak,erry putra pun sayangkan binatang.hehe..baru-baru ni,Erry ada beli kucing parsi.Semalam baru WM dapat tengok kucing tu setelah nak dekat 2 bulan kot Erry beli.hehe..
amboi comel nye la!!Geram WM tgk.mata bulat sangat.Dah la tu,tak betul skit.hehe..sebab suka orang dukung dia terbalik pulak.hish2.tak pening ke,kiki?oh ye,nama kucing tu,kiki. :) Ganas sangat la dia.suka main lari2,pandai main nyorok2 plak tu.haha.

Ok la,anyway,Erry akan berada di MIRI pada jom heboh minggu ini.Seperti biasalah,Erry akan berada di booth WOMEN@TV3.So orang-orang MIRI,Sarawak...ape lagi cepat2 la turun ke Jom Heboh tu!Bila dah amik gambar,sila la emel kan ke erryblog@gmail.com untuk diberi gambar itu ke Erry Putra secara eksklusif. :)

Sunday, October 12, 2008

Sutera Maya - Episod 32

Assalamualaikum wbt.Lama btol tak update blog Erry.Sorry lah tak ada bahan terbaru. :)

Shooting ni kat Damansara.Dekat je dengan pejabat Film Scape.Ni shooting utk episod 32.Dengar kata Sutera Maya akan di ubah plot ceritanye.tapi tak tau la btol ke tak.hehe..ape2 pun Sutera Maya akan lebih mengancam selepas ni.Cara lakonan Erry pun makin lain.nak tau ape lain nye?kena la tengok episod 32 dan ke atas nanti.hehe..