Thursday, August 21, 2008

Sutera Maya - Tv3

Makin lama,makin terasa dekat je dengan tarikh 1 September kan?hehe..iklan pun dah nampak selalu sangat kat tv3.ada kucing dengan ayu raudhah tu.hehe..
tak sabar nak tengok drama ni kan?

So,sementara tu korang semua edit la gambar2 erry putra sampai ke tahap yang paling cantik,pastu bagi kat erry.nanti boleh disemadikan dalam album gambar erry.mana nak tau,mungkin akan dapat hadiah ke?heheheheheheh...suprise!

2 comments:

Anonymous said...

x sabar nk tgk citer sutra maya... hehehe...

baby said...

ada ke adiah tuk pix edited terbaik??
wahahha