Monday, March 30, 2009

Matahari - Akasia


Saksikan Erry Putra dalam drama MATAHARI di slot Akasia TV3
mulai 30 April 2009 ini.

Nak tau apa pula watak yang dibawa oleh Erry,
jangan lupa saksikan drama ini!!

10 comments:

norita said...

saya dah dengar lagu 'Cinta Ku', hanya diudara di M'sia sahaja? How about S'pore?

ainafifah said...

ada org citer, Akasia Matahari best.. ye ke?? nampak mcm citer seram je.. hahahah... abg.. pe kaba kucing abg yg name die kiki tu.. dh semakin tembam ke?? hahahah

@LiYaNNuaR said...

layan lah drama nih... la ni Erry blom kuar lg... bila nye yek?? hehehe

MeSsY MiSsY said...

erry dgn adi adik beradik eh?

ainafifah said...

abg xpernah bwk watak ni kan??!!!hahah..

CaTwOmEnS said...

Mmg kita layan drama ni.. a'ah scene ery tu je belum kuar.. suprise ek..

[ LADYKiKi] said...

dear,... tak sbr nak tgok ur watak ni.. heheh ~ i kut cerita ni tau. lalla~

Nurhayati said...

tue la tengah tunggu Erry tak kuar2 lagi..

salam kenal dari Mummy Zara =)

D'Rimba said...

Menyanyi pulakke? Mana kotak pengikut?

. sury_lovemusic . said...

Akak..watak ni watak dgn penuh misteri..wakakak