Friday, February 15, 2008

Handphone ooo handphone

lokasi : Sg Wang. kdai game tingkat 3.
masa: petang.dlm pukul 7pm.
kejadian: tukar housing handphone .

alkisahnya..terjadilah kejadian penukaran housing di salah sebuah kedai di sg wang.amer sedang main game dengan denel.risa sedang memerhati erry putra menukar housing beliau.wah.terror nye..dalam hati risa berkata.
terus ke low yat untuk membeli housing baru lagi sekali.tukar yg tepi2 plak sbb tadi beli tak ada yg tepi2 tu. :)
dah tu ada bunyi 'jangan lagi..kau sesali...keputusanku....' hello?erry putra berkata.eh eh..apesal tak dengar ni?tgk2 speaker handphone tu dah tak de.melilau la cari speaker plak si amer dan denel.risa dgn erry g tanya kedai handphone tu kalau baiki brape rm?orang kedai tu ckp rm50 speaker.dia bukak housing tu,tanye 'tadi u ada tukar housing dia tarak bagi itu speaker la bos'.ooo...pastu erry tgk kat housing dia yg lama tu..teng teng teng...speaker ada terlekat kat situ...dah rugi rm50.
hmm..korang rasa rugi ke tak sebenarnya?hehe.. :)


3 comments:

[LADYBiRD] said...

aik.. hai tu pun sibuk nak tukar... kini sibuk lagi nak cari..hehe ooowhh tu hpon bawu ek..
gud2

who's me said...

huhu...
la...ley lak jd cm 2 ek...
mm...len kli bcarefuL k...

::.murney.:: said...

hehehe..tu la br0..
laen kati tg0k bt0l..
dh rugi rm50..
rm50 tu dh blh blanja muni mamam tau!!
~hehehe..

= murney =