Sunday, June 1, 2008

Jom Heboh Bukit Jalil & Sambutan ulang tahun TV3 ke 24!!

Assalamualaikum wbt dan hello semua!


ape khabar?baik tak?Erry Putra pun penat.2 hari bekerja..hehe...sape g Jom Heboh kat bukit jalil yang lepas?haa..mesti dapat jumpa Erry Putra kan?sape2 yang g booth AKASIA tu dapat la jumpa Erry. :) kalau ada amik gamba ke ape2, hantarkan ke erryblog@gmail.com nanti ada satu ruangan kat sini,letak semua gambar2 peminat2 Erry Putra.

sapa yang ada pergi Jom Heboh tu, dan dah menderma untuk Tabung Bersamamu, trima kasih banyak2 kami ucapkan.dan sape2 yang terasa kalau Erry Putra tak melayan korang ke,tak dapat nak ambik gambar dengan korang semua ke,harap maaf bagi pihak Erry Putra dan rakan-rakan.kami berharap anda faham dengan komitmen Erry Putra yang sentiasa bergegas kesana ke mari dan kami harap anda faham.mohon maaf sekali lagi~

bagi yang dah dapat ambik gambar dengan Erry Putra,ada yang dapat main game dengan Erry Putra dan ada yang dapat suapan lagi tu dari Erry Putra, Erry ingin menyampaikan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada anda kerana menyokong dan begitu sporting skali!Terima Kasih Bukit Jalil! :D

akhir skali, sekali lagi kami ingin memohon maaf,jika ada terkasar bahasa,tersalah perilaku,tercedera hati anda,seribu maaf kami meminta.

gambar2 kat bawah ni telah diambil pada hari sabtu dan ahad di Jom Heboh Bukit Jalil.





3 comments:

Anonymous said...

hye... sedihnye x dpt g jomheboh... waaa.... teringin nk tgk abg erry dr dekat...

Official Blog of Erry Putra said...

kat shah alam nanti datang la. :)

N@dia said...

ruginya hari tu x dtng jom heboh klau x dpt jmpa abg erry...