Monday, April 7, 2008

Erry Putra di Jom Heboh!

Haa...jom heboh pun dah lepas yg kat Melaka.terima kasih banyak2 kat org melaka sbb sporting2 semua nya.walaupn hujan badai kat luar tu semua sanggup turun padang datang ke jom heboh kali ni yg di tempatkan di MITC. so,utk sape2 yg ada menderma untuk tabung kebajikan TV3,terima kasih sekali lagi saya ucapkan..hehe.


ok la..skarang korang sume dah tau kan Erry Putra ada YouTube sendri.kepada sape2 yg tak tau tu...YouTube Erry Putra nama dia ErryBlog jgk..hehe..kat sana bleh tgk video2 terlatest Erry Putra.nak tengok ape ada dgn kehidupan Erry Putra bleh la tgk kat YouTube tu.latest one adalah video2 di Jom Heboh Melaka itu hari.banyak tau..jgn tak tgk..rugi nnt. hehe.. :)




ok la...kat jom heboh tu hari 1st Erry Putra kena jaga booth AKSI.haa...kat booth ni ada lagi artis2 lain mcm danny xfactor,fizz fairuz,awal dan wahid senario.hehe..gamat la..lagi2 Erry Putra buat lawak dia..hmm..makin gamat la tempat tu.hehe..org2 melaka pun sporting2..nak je amik bahagian dalam semua aktiviti yg ada.hehe..thanks a million!




lepas tu,hari kedua plak, Erry Putra bergandingan dgn Fazreen (Dafi SpaQ) di booth mytv3.hehe..macam2 aktiviti jgk la kat booth ni..and sape amik bahagian je nanti dapat strap HOTLINK.strap tu untuk tgk konsert nanti.bleh duduk kat ruangan khas HOTLINK.hehe..best kan?tu la sape yg tak turun melaka tu rugi besar...hehe..tp tak pe la..jom heboh lepas ni kot2 la Erry Putra dtg lagi bleh la jumpe.. :)











4 comments:

::.murney.:: said...

dtg j0m heb0h jmpe abg erry dr jarak jauh je...

wwaaaa...!!!
sedey nya..

vde0 kt youtube??
sme dh tgk..!!

mula dgn 'act0n' dgn akhiri dgn 'cut'..
ps2 kbnyakkn nya vde0 mkn mkn mkn..
~hehehe

am i rite abg erry??

Official Blog of Erry Putra said...

hehe..tu sbb tak edit lagi la murney..hehe...tunggu dah edit mesti gempak! :D

::.murney.:: said...

okie..

murney tngu abg erry edit..
edit biar the b0om tau..!!

x nk lg acti0n and cut..!!
~hehehe

nadia yuna said...

gud luck i everything!

=)