Tuesday, May 6, 2008

ASTRO & majlis perkahwinan

hmm..sape2 yang ada ASTRO kat rumah tu mesti tau yg bulan ni ASTRO Ria mengadakan bulan perkahwinan kan?semua drama2 pasal kawin je.hehe...so,al-kesah la semalam Erry Putra kena g 'kenduri kahwin' ASTRO ni kat Dewan tingkat 1 bangunan Tun Abdul Razak, KL. memula ingat sape la kawin malam2 hari biasa ni.pelik la sangat2.tgk2 sempena ASTRO Megadrama. :)

tak pe lah...ingatkan sebab launching tu je,tgk2 ada shooting skali..untuk drama RENJIS.hehe...masuk la tv free je tetamu yang datang tu..haihs..

makan malam tu best la jugak...ada nasi beriani,lauk dia mcm tak kena skit la dengan nasi beriani tu tapi sape kesah kan?hehe..dapat makan free. :P

Erry Putra hadir pun sbb telemovie 'Mak Andam Terlampau' tu la.termasuk dalam ASTRO Megadrama jugak.jangan lupa tonton cerita mak andam terlampau tu kat ASTRO Ria 23 April 2008 ni pukul 10pm.hehe...









Mr. Cameraman!

6 comments:

mas2ra rauna said...

kenal sgt la muka dua org ni....hehehehe. neway..oowho r u guys wif erry?? any rel?? or just his fans...??huhuhuh

Official Blog of Erry Putra said...

hehe. :)
erm..we are actually his friend.hehe..
his parttime assistant. :P

Anonymous said...

sebelah abg tu siapa???

Official Blog of Erry Putra said...

tu kawan abg Erry...

Suri said...

haha..kak rissa n abg denel suda pemes beb..hahaha

~ n i s a ~ said...

btol aper yg k.suri ckp tu....
sokong 10000%....
hahaha