Wednesday, May 28, 2008

Jom Heboh Bukit Jalil!

Assalamualaiku wbt and hello sume!

Jom Heboh minggu ni Erry Putra akan berada di booth AKASIA pada hari sabtu dan ahad ni (31.5.8-1.6.08).so,to all Erry Putra fans..datang la beramai-ramai di bukit jalil booth akasia tau!!bawak kamera sume sebab nanti nak amik gambar dengan Erry kan?eheh...pen dan kertas untuk autograf ke..kamera tu pastikan bateri cukup.

so ape tunggu lagi,sape2 yang tak de transport tu cepat2 cari transport untuk ke bukit jalil.save duit semua nanti nak beli barang2 kat booth2 kat jom heboh nanti.

ape2 pun,jumpa di sanaaaaaaaaaaaa!!!~~~

5 comments:

nuRsixteen said...

hhe..nk jumpa la qt jomheboh
mm..kul bpe u ada qt booth akasia tu?

Official Blog of Erry Putra said...

mungkin lepas lunch kot. :)

nuRsixteen said...

:( sedeynye xjmpa pun erry qt sana smlm??yg ada juz pelakon impak mksima j...xdpt nk bgmbr ngn erry..huhuuuu

Official Blog of Erry Putra said...

kamu g booth mane?
pukul berapa tu g?
sbb erry ada dia kuar makan..hehe

sasha said...

hi hensem..... u're sooooooooooo hot erry.... hehek :)