Wednesday, June 17, 2009

Ewah Ewah & Gadis Ku Lari Lagi~


16 hb June 2008.

Hello semua. Sebelum apa apa Erry nak ucapkan ribuan terima kasih kepada followers blog Erry sebab hari ini followers erry semakin bertambah. Dari hanya 39 Followers(April) sekarang update yang terbaru followers dah bertambah kepada 172 orang. Terima kasih banyak banyak. Tak tahu nak cakap apa tapi erry tersangat gembira dengan perkembangan & juga pertambahan bilangan mereka yang mengikuti perkembangan erry putra. Harap harap selepas ini akan bertambah lagi yer Amin~.Kepada peminat di luar sana Erry mohon banyak banyak maaf sebab tak dapat nak follow blog anda sebab erry menggunakan gmail untuk akaun ini.

Update yang terbaru erry akan muncul dalam program Ewah Ewah terbitan TV3 pada hari Selasa ini. Program rakaman telah diadakan pada hari Rabu yang lalu bertempat di TV3. Erry berpeluang memperkenalkan single Erry yang terbaru iaitu Gadis Ku Lari Lagi. Untuk pengetahuan anda lagu terbaru Erry Awek Ku Lari telah di tukarkan tajuk kepada "Gadis Ku Lari Lagi". Kepada anda jangan risau k sebab lagu tu tetap sama hanya yang bertukar ialah tajuknya.

Sebelum anda semua tengok kat TV3, Erry dah pun ade rakaman semasa Erry membuat persembahan lagu Gadis Ku Lari Lagi kat Ewah Ewah nie.

7 comments:

clockwork orange said...

erm..
kinda nice song...
gna gmail tak leyh jd follower blog ka..?

nurain rodze said...

ha3..

tgk da...

comel! comel!

yanasuriana said...

yeeezaaa..sokong kamu........semoga sucsess dlm kerjaya okey..

Suryss said...

ahaha uncle tauke..wakakka

[baByGreEn](((:: said...

hehehe...ade snw white & cinderella qer tuu ??

Nicha Amu said...

dah tgk dh camni-lah ewah2..
ad tomok..
n plg best abg Erry nyanyi..
best sgt n enjoy..
best la lgu Gadis ku lari lgi..
:)
syabas, abg Erry..

maryjane said...

no no no...im not running frem u la..ehhehee